ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325X0ME

 

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325X0ME

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325X0ME با رده انرژی +++A و ساخت کشور آلمان است.

یکی از پر طرفدارترین محصولات لباسشویی بوش (Bosch)، ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325X0ME است.

این محصول باتوجه به عملکرد مناسب خود در سال های اخیر جز دسته بندی پرفروش ترینها در محصولات خانواده بوش قرار گرفته است.

ماشین لباسشویی های بوش سری 8 مدل WAW325X0ME از موتور دایرکت‌‌درایو بهره می برد که موتور دایرکت درایو لرزش و صدای بسیار کمی تولید می کنند. سرعت خشک کردن این محصول به 1600 دور در دقیقه میرسد.

در این محصول، با استفاده از موتور های دایرکت درایو و به جای استفاده از موتور تسمه‌ای، لباسشویی کمترین لرزش و صدا را داشته و میزان مصرف انرژی به مقدار قابل ملاحظه ‌ای پایین می ‌آید؛ همچنین موتورهای دایرکت درایو طول عمر لباسشویی را نیز افزایش می ‌دهد.

این قابلیت، میزان مصرف برق را به کمترین مقدار ممکن می ‌رساند و با فراهم آوردن برق به میزان کافی برای روشن شدن دستگاه و کنترل دقیق بر نوسانات، از هدر رفتن انرژی جلوگیری می ‌کند.

ماشین لباسشویی بوش از ویژگی ای برخوردار است که با آن می توانید لباس هایی که فراموش شده اند را با انتخاب گزینه Reload شستشو را متوقف کرده و لباس های فراموش شده را داخل دیگ لباسشویی بیندازید، برای انجام این عمل کافی است که دکمه Pause را زده و درب ماشین را باز کرده و لباس را کم یا اضافه کنید. استفاده از این امکان بستگی به دماو و سطح آب دارد که در صورت بالا بودن سطح اب و گرمای بیشتر از 50 درجه ی سانتی گراد امکان پذیر نمی باشد.

 

مزایای ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325X0ME

  • تکنولوژی Anti Stains

این فناوری می تواند هر ونه لکه از جمله ” لکه خون، لکه چایی، لکه قهوه و .. را به راحتی از بین ببرد. با فعال کردن گزینه لکه بری نتیجه جستجو

پس از اینکه لباس ها را درون درام دستگاه قرار دادید، کافی است بر لکه بری که برروی دستگاه وجود دارد را فعال کنید تا بهترین نتیجه شستشو را تجربه کنید.

  • سیستم ActiveWater (سنسور تشخیص وزن)

این سنسور کمک بسزایی در صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می کند. عملکرد این سنسور به گونه ای است که ابتدا وزن لباس ها را اندازه گیری کرده و نسبت به میزان لباس ها آب و برق مصرف می کند را انجام می دهد بنابراین در مصرف انرژیی صرفه جویی می شود.

  • تکنولوژی Aqa Stop

با برخورداری این ماشین لباسشویی از سیستم امنیتی که بر روی شلنگ آب آن تعبیه شده می تواند در صورت نشتی آب جریان ورودی آب را قطع کند و از هرگونه خسارت جلوگیری کند.

  • ویژگی VarioDrum

لباس های ظریف و حساس هنگام شستشو نیاز دارن تا به آرامی و با حساسیت خاصی شسته شوند همچنین این ویژگی می تواند انرژی و زمان را نیز مدیریت کند و شستشویی لباس های حساس را به خوبی انجام دهد.

  • حالت Eco Perfect

با انتخاب گزینه Eco Perfect می توان تایم شستشو را 2 برابر افزایش داد ولی در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

  • حالت Speed Perfect

با انتخاب این گزینه این ماشین لباسشویی می تواند تایم شستشو لباس ها نصف کند، بدون اینکه کیفیت شستشو تغییر کتد و در کمترین زمان ممکن حجم زیادی از لباس را بشوید.

 

تکنولوژی دایرکت درایو (Direct Drive) یا موتور اکو سایلنس

در این تکنولوژی تسمه از موتور حذف شده و موتور مستقیما به دیگ شستشوی لباس متصل شده است.

این تکنولوژی لرزش و صدای موتور را کاهش داده و بالطبع مشکلات خرابی تسمه رانیز کم می کند ،همین امر موجب کاهش هزینه های ناشی از خرابی تسمه نیز می شود.

این تکنولوژی مصرف انرژی را کاهش داده و در نهایت باعث افزایش عمر ماشین لباسشویی می شود.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و بنابراین می توان ظرفیت ماشین لباس شویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

داشتن ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند پتوها و ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

 

کم مصرف و به صرفه

از مزایای لباسشویی های بوش پایین بودن مصرف انرژی در آن است. گرید مصرف انرژی در این لباسشویی +++A می باشد. یعنی میزان مصرف انرژی در این محصول تا 35% کاهش یافته است.

برای خدمات به شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در خدمت شماست اعتماد شما افتخار ماست.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی بوش را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین لباسشویی بوش را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

Comments

Popular posts from this blog

3

ماشین ظرفشویی بوش SMS67MW01B

گوشت کوب برقی بوش مدل MS6CA4150